Nu kan ni höra mig prata på YouTube!

Jag har nu spelat in min allra första röstvideo! I den visar jag var alla stenar i Epona finns, samt vilken runda jag tar när jag gräver
 
 
 
Jag spelade även in när jag letade guld åt Chaun the Leprechaun i onsdags
 
 
 
Jag har även spelat in videor där jag visar var alla stjärnor finns i varje område, och tips för hur man klarar druidträningen för Solens Cirkel. Jag tänker även påbörja en play-through av Starshine Legacy och de tidiga Star Stable-spelen. När de videorna kommer upp vår vi se. Jag måste redigera, klippa ihop och rendera nästan allt mitt material, och det kan ta lite tid.
 
Jag tar gärna emot konstruktiv kritik om mina röstvideor! Jag vet att jag bl.a. behöver tänka på att artikulera bättre emellanåt och inte prata så snabbt och sluddrigt. X) Om det är något annat ni märker av som ni tycker att jag bör tänka på, så säg till!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0