Nya mustanger, äntligen *.*

Dessa tre snyggisar kom idag! Jag ångrar nästan att jag köpte två hästar i fredags, men nu har jag något att se fram emot till nästa gång jag har råd med nya hästar.


Jag är helt nerkärad i musblacken och den röda konstantskimmel, men jag lutar mest åt musblacken just nu. Den tigrerade är också sjukt söt. De mörka ringarna runt ögonen får den nästan att se ut som en bandit.

Jag är lite sugen på att samla på denna ras nu. Får se om jag gör det. Jag är riktigt nöjd med min bruna mustang Wolfdancer, så lite sugen är jag allt på att skaffa resten. 


Kläderna och utrustningen som kom idag tycker jag var ganska snygg, men jag stör mig fortfarande på att SSE envisas med att ge oss engelska träns till westernsadlarna. -.- 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0