Mitt senaste tillskott

I fredags köpte jag dessa två, vackra hästar

 

Fullblodet Timelord (Tenn) och den frisiska sporthästen Moonprincess (Selena). 

 
Nu har jag alla fullblod och 6 av 7 frieserhästar. Jag saknar bara den mattsvarta friesern hos Steve. Jag har den visserligen redan på ett av mina extrakonton, men jag vill ha den på huvudkontot också. 😋
 
 
Jag älskar de här raserna så otroligt mycket! Frieserns trav kunde kanske ha varit mer mjuk och luftig istället för en klampande, tvåtaktig tölt, och fullblodet kunde kanske ha en mindre sladdrig, full galopp, men i övrigt är de så sjukt fina både till kroppen och rörelserna. Dessa modeller får det gärna släppas fler av. ❤️
Simone
2017-01-05 @ 19:58:48
URL: http://ssosimone.blogspot.se/

Timelord som i the Doctor? :O <3 Eller är jag helt ut och cyklar? x)

Svar: Det stämmer, han är döpt efter Doctor Who, och han kallas för Tenn efter den tioende doctorn spelad av David Tennant. 😃
Savannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0