Min önskelista

Jag har sett ett par andra göra detta, så jag tänlte att jag också kunde haka på tåget 😋


1. Huvuduppdrag

Det har gått ganska lång tid sedan vi fick några huvuduppdrag med ödesryttarna, så det är verkligen på tiden

2. Fortsättning på några av de ännu oavslutade uppdragsserierna

Bl.a. uppdragen med:
- Ricky Winterwell
- Thomas i New Hillcrest
- Nic i dinodalen
- Madison och hästtjuvarna
- Herman och CHILL


3. Ett eller två nya områden, gärna Pandoria eller Jorbergen. 

4. Nya tävlingar: jag håller med det Esme Silverforce skrev i sin önskelista om att man kan göra de flesta loppen i sömnen. Mer tävlingar åt folket! Görna lite annorlunda tävlingar också, så som Marleys potatisplckartävling

5. Dagliga uppdrag med de fraktioner som man ännu inte kan bli beundrad med

Tänkte främst på:
- wolf hell inn (t.ex ut och leta spännande ingrdienser åt Ed Field)
- gallerian (hjälpa vaktis att städa, och plocka disk och torka bord i caféet)
-sydhoven (fiska kräftor och musslor, vaxa om surfbrädor, ta hand om djuren etc)
Osv

Jag stör mig så mycket på att inte kunna bli beundrad med alla tillgängliga fraktioner 😫

6. Uppgradering av starthästen 

Detta måste ändå göras, för starthästen börjar se extremt föråldrad ut bredvid alla uppdaterade hästar. De vore kul om de införde en ändra utseende-funktion till starthästen så att man kunde välja ifall man vill behålla den gamla modellen eller uppgradera till en ny modell. 

7. Nya raser: jag vill ha svenskt halvblod och fler ponnyraser, och SSE får gärna uppdatera de övriga, gamla modellerna också. Jag skulle gärna köpa en akhaltekeer om den uppdateras någon gång.

8. Att vi får det som utlovades förra året: nagelsalongen, tävlngsfunktionerna etc etc

9. Helt nya frisyrer och smink: vi har inte fått det på ett par år nu och jag blev rätt så besviken på att vi inte fick nya frisyrer och smink till salongen i Governor's Fall

Det här var min önskelista för detta år! Det ska bli spännande att se vad 2017 har i beredskap åt oss 🙌🙌🙌




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0