The frustration is real

1 vänskapslopp tar ca 2 min en felfri runda med en snabb häst


3 hjärtan tar 6,5-7 minuter att samla - själva loppet samt väntan på gruppkompisar, hämta hjärtan och byten mellan loppen inräknat

På 1 timme kan man byta in hjärtan i genomsnitt 8 gånger, max 9 om man har tur

Sannolikheten att få skräp (dvs mat) är i princip garanterad. 

Chansen att bara få mat är extremt stor

Chansen att få dubletter är ännu större

Jag har kört loppet i 5+ timmar nu. Jag har bytt in föremål 40+ gånger. Av dessa 40+ byten har jag fått 4 westernträns, 2 par glasögon och 1 svansrosett. 33+ av 40+ byten gav skräp. Jag har inget emot att kämpa för att få de eftertraktade föremålen, men det här börjar bli löjligt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0