Svårt val DX

 
 
Tre magiska jättar kom mycket riktigt till spelet idag. Jag hade hoppats på att de skulle kosta 399 SC denna gång också, men SSO hade höjt priset till 599. Jag hade därför bara råd med två av dem på mitt huvudkonto. Den tredje kommer jag nog istället att skaffa till ett av mina extrakonton där jag sparat ihop en hel del SC som bara ligger och skräpar, så har jag ändå alla tre. :D
 
Jag tycker att alla tre är ursnygga i bebyggda områden, särskilt den bruna och den vita, men den svarta och den bruna är ändå snyggast i vildmarken i mitt tycke. Rosa är inte helt min färg, haha. XD Jag är inte helt förtjust i manen på dem. Den ser lite konstig ut, och den vajar dessutom som om den vore levande. Jag ville ändra manstil på mina, men det verkade inte gå. När jag gick till häststylisten så fanns det inga frisyrer att välja bland. o.O Frågan är bara om det är en bugg, eller om det ska vara så? Jag har för mig att de förra urhästarna gick det att byta manstil på, även om det byttes tillbaka till original när de blev färgsprakande. Det kan hända förstås att det inte går att ändra man på de nya urhästarna pga den vajande manen, idk. Det gör inte så mycket egentligen, det hade bara varit trevligt att kunna ge dem en normal manstil för befolkade områden. X)
 
Precis som förra gången så går urhästarna att köpa vid vägen mellan Firgrovebron och Firgrovebyn. Försäljaren står nära vägen en bit nedanför Andys fårhage, där de finns att köpa under 2 veckors tid.
 
Jag köpte dessa:
 
Iceprince - Frost
 
 
Frost har makt över is, frost och snö. Han tycker bäst om kalla områden, men ibland kan han även ses på andra platser. Detta händer särskilt på kalla, stjärnklara nätter, och hans hovar lämnar ibland frost efter sig på marken.
 
 
NobleGuardian - Aslan
 
 
Aslan är djurens och naturens väktare. Han syns ofta vandra genom skogar och över slätter när han ser över sina domäner. Han får växtligheten att grönska och blomma om våren, och han upprätthåller balansen i naturen.
 
Jag hade hoppats på att vi skulle ha fått en häst som liknade den Galloper Thompson rider med flammande man och svans, men sån tur hade vi inte. XD SSE vill antagligen att bara Thompa ska ha en sådan häst. :C Ganska förståeligt egentligen, men önska och drömma kan man alltid.
 
Jag hoppades också att den svarta hästen skulle ha vit man, svans och hovskägg i befolkade områden, men sån tur hade vi inte. Det hade varit så snyggt! Aja, den är ganska snygg som den är i vilket fall.
 
Jag trodde att Telenor skulle stänga av abonnemangen till min ipad idag, vilken jag främst använder till att koppla upp datorn mot när jag ska spela, men det har de inte gjort än. Har jag tur så håller det sig till och med imorgon också, för då ska AK tävla mot Prime Heroes i frågesport. #prayforsavsinternet. Det har dock varit hopplöst att spela idag på eftermiddagen pga allt lagg. Det var först nu på natten som det lugnade ner sig någorlunda. Jag hoppas dock att lagget inte kommer tillbaka imorgon, särskilt inte under tävlingen. Det blir svårt med frågesport om man inte kan skriva i chatten, liksom, haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0