Jag höll helt på att missa.. D:

 
 
Den 20:e februari 2014 skapade jag Savannah Wolfborn! Kan inte fatta att jag missade det. D: Grattis i efterskott till mig!
 
Det har varit tre riktigt eventfulla år för mig, faktiskt.
 
- 1:a september 2014 gick jag med i den bästa klubben: Alpha Kings!
- 2015 blev jag klubbledare
- I början 2016 (tror jag) blev jag ombedd att bli delägare i klubben
- I slutet av 2016 blev jag slutligen ägare av Alpha Kings.
- Jag har lärt känna MÅNGA underbara människor från Alpha Kings och från andra klubbar,  så som häxorna i bästa SWS och hjältarna i Prime Heroes :D
- Jag har fått se spelet utecklas från den tidiga grafiken som fanns de 2-3 första åren, till den nya som vi ser idag!
- Jag har fått se hästarna uppdateras från de stela, blankt stirrande polygonpållar till de animerade pållarna de flesta rider runt på nu!
- Jag har varit med och utforskat 4 nya områden när de först släpptes
 
Jag ser verkligen fram emot allt de nya som jag kommer att få vara med om det här året och kommande år.
 
Jag hoppas bl.a. att vi får en ny häst snart, animerad av SSEs nya animerare. Det ska bli riktigt kul vad hens stil är, om det är samma eller liknande den förra animerarens still eller om hen har en egen.
 
Det ska också bli kul att se vilka uppdragsuppdateringar det är som kommer i år. Det borde komma nya huvuduppdrag snart, bland annat. Det var över ett år sedan vi fick några. Jag hoppas också på en fortsättning på ännu oavslutade uppdragsserier, så som uppdragen med Ricky Winterwell och Thomas Vad-han-nu-hette i Epona, och så klart uppdragen i Dinodalen och de med Madison och de stulna welshponnyerna.
 
SSE har säkert MYCKET bra planerat åt oss! Det ska bli kul att se vad de tänker införa i spelet härnäst.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0