Raptor är tillbaka. Yaay..... :P

Eller tillbaka och tillbaka, man ser ju honom varje torsdag. :P Modeshowen är i varje fall tillbaka.
 
Raptor uppträder dock med en helt ny låt som heter Jorvik City. Det låter som om refrängen går: "Eeenie Meenie Miney Mo, I will never let her go." Personligen tycker jag att den här låten är snäppet bättre än Doh Dah (ritch ratch fillibom bom bom) som han sjöng under förra modeshowen. Jag tror att han uppträder varje hel timme, så det finns gott om tillfällen att dra till Gallerian och lyssna på uppträdandet.
 
 
 
Det kom en hel del nya kläder också. En hel del av det var ganska snyggt, men jag vet inte om jag kommer att köpa något av det. I alla fall inte än. X) Jag har min snygga höstoutfit som jag nog kommer att hålla mig till ett tag. :P Över lag tyckte jag dock inte att det var så mycket att hurra för den här veckan.
 
Jag undrar dock hur många det blir som tänker hålla modeevent i gallerian nu när catwalken finns tillgänglig? Det blir säkert lite roligare nu när vi kan gå utan att behöva vrida och låsa kameran och hålla in vänster/höger hela tiden. Det blir nog ganska många modevisar från diverse klubbar och från enskilda personer. XD
 
 
 
Eftersom det är modevecka den här veckan, så bara måste det ju bli födelsedagsfirande nästa vecka. :D Det ser jag fram emot. Som vanligt får vi säkert en ny födelsedagsoutfit, och jag hoppas även på att vi får något extra i år eftersom det ju är femårsjubileum. Star Coins får vi säkert också, som i tidigare år. *hållertummarnaför500* Oavsett så ska det bli spännande att se vad SSE har planerat för årets firande. :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0