Morgondagens uppdatering

Vad tror ni kommer imorgon?
 
Hästmarknaden kommer att med all säkerhet flytta på sig, och som vanligt får vi väl helt nya kläder och/eller utrustning till gallerian.
 
Sen undrar jag om inte Jorvik Fashion Week startar imorgon. Det har ju funnits banderoller och affischer om modeveckan i gallerian sedan förra onsdagen, så helt omöjligt är det inte. Ska bli spännande att se vad det är för kläder som visas denna gång, och jag hoppas även på att de lägger in lite nya modeuppdrag så att vi som redan gjort de gamla uppdragen får något att pyssla med, så att vi inte bara kan se på showen och lyssna på Raptor.
 
På måndag är det ju dessutom SSOs femte födelsedag!!!! :D Det firandet borde också sätta igång antingen imorgon eller nästa vecka. Denna födelsedag kommer vi med all säkerhet att fira med dunder och brak, och jag hoppas att SSE följer samma mönster som tidigare och ger oss 500 SC i år. #girigochpank.
 
Det har ju inte heller varit någon större uppdatering på ganska länge, så de kanske har något sådant inplanerat snart också. Det skulle vara toppen om SSE släppte något stort i samband med födelsedagsfirandet. :D t.ex. hemstallen som ska komma redan i höst enligt en intervju i tidningen Min Häst. o:

Man får väl hoppas att Matilda avslöjar något i Star Stable Show imorgon. Tills dess får vi väl ge oss till tåls. XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0