Tankar om gårdagens uppdatering

Som vanligt kom det en jättetårta i Firgrove och en massa ballonger överallt, och fyrverkerier och födelsedagstävlingar med extre mycket XP.
 
Tipspromenaderna var dock ett nytt och roligt inslag. :D Frågor om spelet blandades med hästkunskapsfrågor, och flera av frågorna var riktigt kluriga. Jag har klarat alla nu, utom GÅDs tipsrunda. Jag var bombsäker på att jag svarade rätt idag, men tydligen inte. XD
 
Årets outfit var dock riktigt snygg, mycket snyggare än de från föregående år. Det blev inte rött och svart, som jag hoppats på lite, men likväl rosa, vitt och svart:
 
Så snygg!
 
Nu saknar jag bara schabraket, men det får jag hämta imorgon. Klarade inte GÅDs tipsrunda idag. X)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0