Tankar om dagens uppdatering

Så var det dags för Halloween igen!
 
Halloween är nog min favorithögtid i spelet. Jag älskar dekorationerna, spökjakten, äppelbobningen, pumpatävlingen och de kusliga ljuden som dyker upp överallt. Årets halloweenkläder var riktigt snygga!
 
Har ni förresten hört Galloper Thompson? O: Jag höll nästan på att hoppa i taket när jag hörde hans skratt för första gången. haha XD. Ska bli spännande att leta upp honom imorgon. Ikväll orkar jag inte. X)
 
Esme Silverforce har gjort en video med vad som händer när man stöter på Thompson, ifall man vill se hur det går till innan man tar upp jakten själv. 
 
 
I övrigt kom hästmarknaden tillbaka, denna gång i Västkobben, och så kom det nya kläder till gallerian.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0