I'm on a roll!

När jag loggade in idag så hade jag typ som vanligt fått brev om att jag tagit dagens bästa i några tävlingar. Jag reflekterade inte så mycket över det först, men när jag skulle trycka för att hämta priset så i såg jag att jag fått 500 JS istället för 100. 😮 När jag läste brevet mer noga så stod det att jag lyckats få veckans bästa! Och det var inte bara i en, utan i tre tävlingar: Månskärebytävlingen, New Hillcrest-tävlingen och Firgroves svåra skogsbana, andra hållet! 🙌🙌🙌
 
 
Det händer typ aldrig att jag får veckans bästa. Jag har bara fått det en gång tidigare och det var i ponnytävlingen för en halv evighet sedan. Nu fick jag det alltså i tre olika tävlingar på samma vecka! 🎉🎉Jag kollade på mina tider idag och de var inte ens särskilt fenomenala. 😅 Det var inte som de veckans bästa jag brukar se. Jag hade nog bara en väldans tur, plus att de som annars brukar få veckans bästa kanske inte var så aktiva den här veckan. 😛 Hur som helst så var detta väldigt stort för mig, och nu ska jag fortsätta försöka ta fler veckans bästa. Vem vet, jag kanske får månadens bästa en dag. 💪🏻💪🏻💪🏻
 
Vet, gammal bild, men jag orkade inte ta en ny eftersom denna passar så bra haha XD
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0