Good-bye, dear friends! ;_;

Ikväll tog vi i AK farväl av våra älskade häxor från SWS. ;_; De drar till Air Star ikväll och tänker stanna där. Y_Y
 
Vi bestämde att hålla en allra sista lek tillsammans innan de bytte server, så det blev Slenderman, en favorit i repris.
 
Vi började i GÅD-skogen men hoppade sedan över till De glömda hedarna.
 
 
Samling före sista omgången
 
 
För er som inte vet så går Slenderman ut på att 1 börjar som slender och har mask på sig + eventuell särskild outfit. Slender ska sedan jaga de övriga, och blir man fångad så blir man själv slender och får börja jaga de övriga. Vanligtvis får slender hålla sig till kort galopp och de jagade hålla sig till trav.
 
 
Rider runt och försöker undkomma alla slender som jagar mig
 
Jag lyckades aldrig hålla mig undan särskilt länge, och sen lyckades jag aldrig fånga någon annan. Det var ena hala jävlar, de där häxorna.
 
 
Fuck, jag är upptäckt!
 
 
^Här gör jag mitt bästa försök att fly, men det är lönlöst. Slender kommer bara närmare och närmare^
 
 
 
 
Neeeej! DX
 
 
Och är blev jag slutligen tagen. 
 
Glömde ta bild på mig som slender, men men. X)
 
 
Som avslutning sa vi ett ordentligt hejdå till varandra och hade en stooor gruppjuck- ehhh -kram. En stor gruppkram. XD
 
Jag kan lugnt säga att vi knugar kommer att sakna våra hexor jättemycket. Det kommer att vara tomt på Marshmallow Cloud utan dem.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0