Födelsedagsfirande idag!

Idag börjar det, SSOs femårsfirande!
 
Mycket kommer nog att vara likt från föregående år: tårta och långbord i Firgrove, fyrverkerier (har jag för mig att det brukar vara iaf), ballonger och dekorationer överallt, tävlingar som ger mycket mer XP till hästen än vanligt etc etc.
 
Det ska bli kul om att se om SSO planerat något extra i år. Det borde de ha gjort. Fem år är ju en ganska stor milstolpe. Många hoppas på att vi får hemstallen idag, jag också om jag ska vara ärlig, men samtidigt så är det nog inte särskilt troligt, egentligen. I så fall borde vi ha fått en massa sneak peeks och info om det i förväg, om de nu inte vill överaska oss. Men nej, full fokus kommer nog att ligga på själva födelsedagsfirandet.
 
Å andra sidan så kanske de passar på att ge ett nytt område en grafikuppdatering. Jag kan inte minnas att vi fick någon sneak peek om Valedale innan den byn blev uppdaterad, så det skulle vara kul om de passade på att göra något sånt, t.ex. Firgrove eller Silvergladebyn. Jag hoppas nästan på Firgrove. Den byn behöver sig verkligen ett ansiktslyft.
 
Vi får säkerligen en massa kläder och utrustning den här veckan, för att inte tala om årets födelsedagsoutfit. Undrar hur den kommer att se ut i år? När de fyllde tre så fick vi ju kläder och utrustning i vitt, grönt och lila, typ, och förra året var det mörkblått och orange. Undrar vad det blir för färger i år? Jag hoppas nästan på svart och rött. Jag gillar den färgkombinationen.
 
Det ska hur som helst bli kul att se vad som kommer idag, så jag hoppas att de skyndar sig med uppdateringen. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0