Blått vatten, WTF?

Allvarligt, vad händer? När jag loggade in förut så var vattnet i spelet helt plötsligt knallblått! Det såg ut som det brukar göra för Mac-spelare. o:
 
Waterbeforeafter
 
Till vänster ser ni normalt vatten, dvs färglöst och genomskinligt. Till höger ser ni hur det är för mig nu. Detta kom under eftermiddagen, bara. När jag loggade ut vid 2 ca så såg allt normalt ut, och när jag loggade in vid 7 för att hålla event så var det så där blått. 
 
Nog för att SSO har mycket problem just nu, men det här tar nog priset haha. XD
 
Någon mer som upplever det här?
 
 
Alanis Moonstorm
2016-10-15 @ 13:06:01
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com

Jag vet om två till som har det så. Har personligen inte sett det i mitt spelande än.

Svar: Skönt att veta att jag inte är den enda. X) Det verkar också som om det beror på ett problem från SSEs ände.
Savannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0