Nu är det stora grejer på gång O:

Jag fattar inte att detta kommer att hända, men inom kort så kommer jag att ta över som Alpha Kings nya ägare. Jag vill dock inte säga när för att inte riskera att någon snor klubbnamnet från oss när bytet ska ske.
 
Sabrina kände att han inte riktigt orkade hålla igång klubben längre, men istället för att göra den till en helt inaktiv klubb, så valde han att låta mig ta över istället och själv lämna klubben för en tid. Det kan hända att han kommer tillbaka till Alpha Kings så småningom, men när det blir får vi se helt enkelt. Jag fick även lova dyrt och heligt att aldrig lösa upp klubben utan att låta Sab ta tillbaka klubbnamnet igen, men det kändes ganska självklart. AK kommer för alltid att tillhöra Sab. Jag bara förvaltar klubben tills vidare.
 
Det känns både spännande och läskigt att plötsligt stå som klubbägare till denna fantastiska klubb. Jag är också otroligt tacksam över att över hälften av de nuvarande medlemmarna sagt att de gärna stannar kvar. Det är ju medlemmarna som gör klubben, och det känns skönt att så många väljer att stanna. Jag har redan en klubbledare som kan hjälpa mig, och det känns både skönt och tryggt. Jag hoppas på att ännu fler stannar, men de har fortfarande några dagar på sig att säga det.
 
 
Jag har för övrigt skapat ett ny hemsida åt klubben. Ni hittar den på alphakings.tk.Den är inte HELT klar, det är bland annat några bilder som måste upp, men den är publicerad och tillgänglig. Den blev rätt så snygg, om jag får säga det själv.
 
 
BTW, på dot.tk kan man skapa sig en gratis domän till sin hemsida/blogg/whatever. När domänen är skapad så skiver man bara i vilken URL den ska leda till, så kopplas den dit inom några minuter.  Det är jättesmidigt!  Det ser också väldigt proffsigt ut med ett eget domän till sin klubbhemsida, så man slipper onödigt långa adresser. Alphakings.tk är ju liksom mycket smidigare att skriva än alphakingssso.wixsite.com/alpha, som är hemsidans riktiga adress. XD Jag funderar faktiskt på att skaffa en egen domän till den här bloggen också.
 
Det ska faktiskt bli kul att se hur det är att vara ägare för en klubb som Alpha Kings, även om det är lite pirrigt. Det känns också väldigt hedrande att Sab litar på att jag kan ta hand om klubben. Jag ska försöka sparka igång en del saker som vi pratat om länge men som aldrig blivit av tidigare, men i det stora hela så ska klubben fortsätta i samma anda som förut. Den största förändringen blir egentligen att klubben får en ny ledning med mig i spetsen. haha XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0