I'm back!

Insåg att jag inte uppdaterat bloggen på typ två veckor, men jag har tyvärr inte orkat.
 
Hur som helst, nu är jag tillbaka! :D
 
 
Jag passade på att köpa den här snyggingen idag. En riktig vildbasare är det som fått för sig att han är en rodeohäst. Än så länge har han inte lyckats kasta av mig, dock. XD Wolfdancer heter han. Jag tog lite inspiration från filmen Dansar Med Vargar. Tror banne mig att jag ska kalla hästen för Dunbar efter filmens huvudkaraktär som smeknamn också.
 
Överlag så gillar jag mustangen, men jag tycker att den rör frambenen lite knasigt i kort galopp och mellangallop. Övriga gångarter är helt okej, tycker jag.
 
 
 
Jag gillar skarpt att den bruna mustangen har en bruten bläs. Jag såg det inte när jag köpte den, utan upptäckte det först när jag kollade ifall den passade i någon annan frisyr. Tror faktiskt att det är den första hästen i spelet som har en bruten bläs. :D
 
Något annat som är nytt är att mustangen betar som en stilla stående animation när man sitter på den. Vet inte om det är meningen eller inte, men jag tycker att det är lite kul att den gör det. Jag hoppas innerligt att det inte är en bugg som kommer att försvinna.
 
 
 
På tal om stillastående animationer så har ju våra karaktärer fått nya animationer. De jag har sett är:
1) vrida sig och titta över axeln
2) borsta av byxorna
3) Sträcka ut armarna rakt fram med fingrarna ihopknäppta och handflatorna utåt
4) Knacka med tårna i marken
 
 
Det är jättekul att de gör nya grejer med avatarerna. :D Jag önskar bara att de återinförde att man vred på huvudet för att följa kameran med blicken. Nog för att det är kul att avatarerna rör på ögonen, men det ser nästan konstigt ut att de följer kameran med blicken enbart med ögonen medan de håller huvudet stilla. :P
 
Alanis Moonstorm
2016-11-27 @ 12:17:08
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com

Åååh! Dansar med vargar är en så fin film.

Svar: Ja, visst är den. :D Jag kom på då när jag hittade namnet att jag inte sett den filmen på evigheter, så jag var tvungen att se den.
Savannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0