Första eventet nya AK

Den här veckan har vi inbjudningsevent för de som inte kom in under massintagningen igår. Ikväll kom ingen av dem dock, haha, så vi som dök upp körde Hitta Kungen på egen hand. Det är vad vi i AK kallar kurra gömma med ledtrådar.
 

Här står vi och väntar medan Mandy springer och gömmer sig. Navel står och håller Courtneys hand under tiden vi väntar. ♥
 
Yxa-Byxa hade valt vingårdens restaurang som sitt gömställe och gav några riktigt kluriga ledtrådar, men alla hittade dit till slut. Först nämnde hon något om en vacker utsikt, sen att man kunde se Silverglade, GÅD och glömda hedarna därifrån, och sist att man kan fika, äta mat och dricka vin på den här platsen. På första ledtråden trodde jag och några av de andra att vi skulle till utsiktsplatsen ovanför Firgrove, men vi fattade att vi var helt fel ute när Yxa nämnde vad man kunde se. Då trodde jag att hon var någonstans på ostsidan av Skördebygden/Grådagsbergen/Glömda hedarna typ, men så det blev lite av en facepalm när hon postade tredje ledtråden och jag äntligen fattade var hon var. XD
 
 
 
 


Vi hittade Mandy i Valedales paddock. Hon gav ledtrådar som syftade på druidträningen i paddocken. Jag fick tänka en stund innan jag fattade var hon var. XD Första ledtråden handlade om att akta sig för eld och stora klot, och det tog några sekunder innan det klickade. :P Jag lyckades i alla fall ta det på första ledtråden den här gången. XD
 
Allt som allt var det ett ganska trevligt och roligt event, som alltid med det här gänget. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0