Kommer inte in >.<

Sedan förra veckan har jag inte kunnat komma in i spelet. ._. Det har varit så sedan onsdagen den 18:e. Jag kan starta upp launchern och logga in på den utan problem, men när jag trycker på Spela så stängs launchern bara ner och inget händer. Det börjar bli lite frustrerande nu.

Några har föreslagit dålig uppkoppling, men jag tror inte att det är det som är problemet. Min uppkoppling är inte sämre än vad den brukar vara, och jag har klarat mig med den fram tills nu utan några som helst problem. Första gången jag märkte av detta så satt jag dessutom hemma hos brorsan och var uppkopplad mot hans wi-fi, som är MYCKET bättre än uppkopplingen jag kan få här hemma med bara mobil och surfplatta att koppla upp datorn mot för att kunna spela. Inte ens där gick det.

Det enda som hjälper lite grann är att helt installera om SSO, men då kan jag bara logga in en endaste gång direkt efter ominstallationen, sen kommer problemet tillbaka. Jag har bara dryga 26 GB data totalt att röra mig med varje månad, så jag har inte möjlighet att slösa 1 GB för att kunna ladda ner launcher-filen och alla spelfiler varje gång jag vill spela, i alla fall inte om jag vill spela ofta. 1-2 gånger i veckan skulle kanske funka för att kunna kolla in onsdagsuppdateringen och gå på klubbmöte t.ex., men det är allt. Det gör mig inte direkt sugen på att fortsätta spela.

Jag har kontaktat support och väntar nu på svar från dem, men om de inte ger mig något konkret förslag som faktiskt hjälper så vete fan vad jag ska ta mig till. -.-

Just nu ber jag till gudarna och alla makter att problemet har löst sig självt efter uppdateringen imorgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0