Jag finns på Night Star!!

Jag har länge velat testa att spela på en server i ett annat land. Igår tog jag hjälp av en proxy som gömde min IP-adress så att den verkade vara belägen i USA, och sedan skapade jag ett till konto på Star Stable. Proxyn fungerade, och numera finns jag även på amerikanska servern Night Star!
 
På Night Star spelar jag som Vilda Silentwatcher, och jag rider runt på mitt jorvikiska varmblod Silverdash. Jag skapade ytterligare ett konto för jag vill göra en lista på alla berättelseuppdrag i spelet, och samtidigt kunna se vilka uppdrag som hör till huvudberättelsen och vilka som hör till de olika sidoberättelserna, samt var sidoberättelserna börjar och slutar.
 
En anledning till detta är att jag vill bevisa en gång för alla att det bara krävs att göra berättelseuppdrag för att kunna öppna Gyllenåsarna, samt vilka uppdrag som måste göras för att nå fram dit.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0