Mina hästar

Jag har redan ett inlägg som visar mina hästar, men det har lagts till några fler sedan dess. För närvarande har jag 9 hästar, men det blir säkert fler i framtiden.

Jag är rätt så petig när jag ska köpa häst och brukar i regel välja efter följande kriterier:

1. Hästen får inte vara av en ras jag redan har (har bara ruckats på 1 gång. X) Har 2 andalusier)

2. Hästen får inte ha samma färdighetsfördelning som en annan häst jag redan har
(ignoreras om den är av ras jag inte har och väldigt gärna vill ha)

3. Hästen får inte ha samma kroppstyp som en annan häst jag redan har
(ignoreras om den har en annan färdighetsfördelning än övriga hästar, och/eller är av en specifik ras som jag väldigt gärna vill ha.)



Mina hästar

Namn: Silverwarrior
Smeknamn: Silver
Ras: Jorvikiskt varmblod
Färg: mörkt brun med ljusare skiftningar, halvstrumpor bak, vit man och svans
Kön: valack

Namn: Miniwarrior
Smeknamn:. Mini/Knyttet
Ras: Jorvikiskt varmblod
Färg: palomino
Kön: valack

Namn: Thunderwarrior
Smeknamn: Storm
Ras: Frisisk sporthäst
Färg: svart med schabraktigrering
Kön: valack
SÅLD

Namn: Darkknight
Tilltalsnamn: Charge
Ras: Frieser
Färg: blåsvart
Kön: hingst

Namn:Starwarrior
Smeknamn: Dusty
Ras: Tinker
Färg: palomino
Kön: valack
SÅLD

Namn: Northwarrior
Smeknamn: North
Ras: Nordsvensk
Färg: brun (den näst ljusaste av de med svart man)
Kön: valack

Namn: Snowwarrior
Smeknamn: Blitz
Ras: Fjording
Färg: grå/musblack
Kön: valack

Namn: Dragonwarrior
Smeknamn: Drake
Ras: Andalusier
Färg: gulbrun
Kön: valack

Namn: Rockwarrior
Smeknamn: Rocky
Ras: arab
Färg: gråskimmel
Kön: valack
 
Namn: Moonprincess
Smeknamn: Lady
Ras: Andalusier
Färg: skimmel
Kön: sto
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0