Jorvik City Plaza

Då har gallerian äntligen kommit, och efter mycket om och men och 1000 fatal error igår så lyckades jag ta mig dit. XD

Jag tyckte att det var riktigt fin på gallerian, och jag gillar att man i butikerna kan sortera föremålen efter färg, namn och pris. Jag önskar bara att man kunde sortera efter färdigheter också. DET hade varit användbart. Det fanns en hel del nytt, men mycket av kläderna och utrustningen går redan att köpa på andra ställen på Jorvik.

Jag hittade ändå kläder för att knåpa ihop en ny SNYGG tävlingsoutfit som går helt i svart. De svarta jeansen kombinerades med den svarta cowboyskjortan från Ferdinands, samt hjälm, handskar och stövlar från gallerian. Jag är supernöjd, och ser mycket snyggare ut när jag tävlar nu än vad jag gjorde innan. =D


Bottenplan
Café
Scen där en artist "sjunger" ca var annan timme
Klädbutik
Utrustningsbutik
2 små oöppnade butiker precis innanför ingången (en av dem är förhoppningsvis en frisersalong)

Plan 2
Accessoarbutik (dvs benlindor, blommor och rosetter) - yay för vita benlindor
Förvaringsskåp (= garderoben i hemstallet. Man kommer alltså åt den från gallerian också. Endast Star Rider)
Café (ej öppnat)
Ett ställe jag misstänker (och hoppas) är ett nytt disko eller en nattklubb (enligt tjuvkik kommer det att stå vakter utanför)
Ett ställe som skulle kunna vara en biograf, vad det ser ut som. oO
2 oöppnade butiker

Plan 3
6 oöppnade ställen. Detta plan är inte ens färdigrenoverat än. Jag hoppas at det blir det så småningom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0