Nya funktioner jag vill se

Star Stable har ju som säkert bekant lagt till flera, nya funktioner som underlättar när man tar bilder. Vi har Esc som nu stänger alla öppna fönster. Vi har F1 som gömmer gränssnittet, och vi har F2 som låter oss ta en bild som direkt sparas i en särskild mapp på datorn.
 
Andra funktioner jag väldigt gärna vill se är Dölj skärmtext, Dölj andra spelare, Dölj min spelare (inklusive hästen), Dölj pratbubblor och Dölj namn.
 
Dölj skärmtext är det nog väldigt många som vill ha. DVS en funktion som gör så att platsnamn och annan text INTE dyker upp på skärmen i tid och otid. Vi har nog alla fått en i övrigt bra bild förstörd bara för att man passerat gränsen för ett område och fått upp platsnamnet på skärmen. Detta skulle även gälla texten som kommer upp när man passerar ett arkeologiskt fynd, och texten som kommer när man kommer nära en solstol eller badhandduk. Det finns inget mer irriterande än skärmtext när man försöker ta en bra bild.
 
Dölj andra spelare är inte bara praktiskt när man tar bilder, det är även praktsikt när man vill göra uppdrag utan att behöva trängas med andra. (Vet inte hur många gånger jag har tjatat om detta haha. Detta är en funktion jag väldigt gärna vill ha).
 
Dölj min spelare är bra om man vill ha en filmsekvens eller bild utan något folk i, inklusive dig själv. Detta skulle då vara inklusive hästen. Vildhästfunktionen följer ju ryttaren, men inte hästen, och jag skulle vilja ha en funktion som döljer båda.
 
Dölj pratbubblor vill jag ha för att helt enkelt slippa se pratbubblor när jag tar bilder eller filmar. Det är även skönt att slippa när man spelar rent allmänt.

Dölj namn hade också varit perfekt när man tar bilder och filmar. Dels blir de som är med på bilden helt anonyma, dels skulle bilder med mycket folk i se mycket bättre ut utan namn.

Vad tycker ni? Håller ni med eller vill ni hellre se andra funktioner?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0