Örk så fel det kan gå X(

I lördags blev jag tillfrågad om vi i AK ville tävla mot en annan klubb. På grund av likheterna i namnet på den som frågade och på en i Prime Heroes, vilka vi har haft event med ett par gånger nu, så trodde jag att det var PH som vi skulle tävla mot igen. Den som kontaktade mig sa aldrig namnet på deras klubb heller, om jag minns rätt, utan frågade bara, "Vill AK tävla mot oss?" eller något liknande. Eller så sa hen PT, och min trötta hjärna läste för snabbt och fick det till PH. X(
 
Igår fick jag dock reda på att PHs ledning inte hört någonting om ett event med oss, så jag trodde att den som frågade var en vanlig medlem i PH som glömt att höra efter med deras lednig först ifall det var okej, eller något liknande.
 
Hur som helst, jag strök det gemensamma eventet från AKs schema och bestämde mig för att vi skulle tävla på egen hand. Döm min förvåning när folk från Prime Toads plötsligt kom fram och sa att det var dem vi skulle tävla mot. X( Usch, vad pinsamt det var. o_______________o
 
Vi i AK var dock mitt uppe i vårat eget event just då och kunde inte avbryta. En av mina kära klubbledare försökte reda ut allt med PT på plats, och jag skrev även i efterhand till deras klubbägare och bad om ursäkt för allt missförstånd. Shit happens, liksom. X) Vi bestämde att vi ska tävla mot varandra nästa tisdag istället, så allt är lugnt nu mellan oss, känner jag.

Hur är det med er läsare, har ni någonsin råkat ut för någon riktigt pinsam situation på SSO? XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0