Nytt i Life Time-butiken? o:

Jag hittade den här sadeln och kavajen i Life Time-butiken. Jag har inte sett någon av dem tidigare. Någon av er läsare som vet ifall det är gamla saker som nu blivit tillgängliga igen ifall man inte hämtat dem, eller är det helt nya saker?Jag kunde inte hitta något om dem i SSO database, heller.
 
 
 
 
Där fanns två t-shirt också som jag tror att man kunde få med värdekoder en gång i tiden, men jag tyckte inte att de var snygga, så jag hämtade dem inte. XD Det var de där färgglada silvergladetröjorna med hästskotryck på bröstet. De finns i databasen.
 
Jag upptäckte också att Life Time-butiken nu ser ut som butikerna i gallerian "invändigt" med stora bilder och samma meny. Det måste ha kommit ganska nyligen, för när jag kikade in där för någon vecka sedan så såg det ut som i övriga butiker i spelet med en översikt som liknar ryggsäcken. Jag hoppas nästan att övriga butiker uppdateras på ett liknande sätt, för det ger en mycket enklare översikt när man ska titta på sakerna som finns, så man slipper hålla muspekaren över varje grå eller gul ikon för att se hur sakerna ser ut. X)

.
Alanis Moonstorm
2016-09-29 @ 02:08:12
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com

Har inte heller sett dem tidigare :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0