Nya uppdrag med Madison!

Idag fortsatte uppdragen med Madison! Jag trodde verkligen inte att den uppdragsserien skulle fortsätta så snart. Än så länge har jag bara spelat uppdragen fram till övernattningen, så jag ser fram emot en spännande fortsättning imorgon.
 
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
 
Vi fick även reda på en del intressanta saker i dagens uppdrag.
 
Vi vet sedan tidigare att Baronessan Silverglade har en son som heter Aaron. Detta nämndes i ett av de allra tidigaste uppdragen med Barnessan. Han sitter i rådet i Silvergladebyn. En Aaron Silverglade står i Leonardos i Governor's Fall. Denne Aaron borde då vara Baronessans son.
 
Idag träffar vi Anastasia Silverglade. Anastasia säger att hon är syster till Aaron. Anastasia borde då vara dotter till Baronessan!. O:
 
Nu vill jag veta ännu mer om den här familjen. De enda som vi verkligen lärt känna hittills är Baronessan, Thomas Moorland och Justin Moorland, och nu dyker plötsligt Aaron och en hittills oomnämnd dotter upp. Man inser verkligen hur lite man egentligen vet om spelets karaktärer, men jag älskar när man får reda på sådana här saker.
 
Frågan är om Thomas, Aaron och Anastasia är helsyskon? Jag gissar att Baronessan har varit gift åtminstone 2 gånger. Thomas fick hon med Mr Sands, det vet vi. Jag gissar att hon sedan gifte om sig, alternativt att hon var gift en gång före Mr Sands, och fick Aaron och Anastasia med den maken. Det kan självklart vara så att Mr Sands är far till alla tre, men något säger mig att så inte är fallet. Jag hopas att vi får reda på mer om den här familjens förhållanden någon dag.
 
---------------------
 
Idag fortsatte även juluppdragen, och man fick en rolig gåva att ha i sadelväskan av Rådsman efter ett av uppdragen: en levande trädgårdstomte! O:
 
 
 
Jag trodde först att det var en porslinstomte som man kunde rida omkring med, så jag blev jätteförvånad när den helt plötsligt rörde på sig. o: Jag hoppas att den inte plötsligt tänker dra på semester, som trädgårdstomtar verkar ha för vana att göra ibland. XD
 
 
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
 
Hästmarknaden öppnade idag igen, och vi fick dessutom ursnygga kläder till butikerna i Governor's Fall. Synd bara att det inte öppnade en utrustningsbutik där också. Det hade varit kul med en ny utrustningsbutik.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0