YES YES YES YES YES!!

Vilket det nya området är har avslöjats i dagens video från SSO. Det är Södra Skördebygden!!!
 
En av byggnaderna i bakgrunden på en kulle som man ser i tjuvkiksbilderna som kom för ett tag sedan, var så lik observatoriet att jag var bombsäker på att det var området norr om silverglade/gyllenåsarna och väster om dinodalen som skulle öppnas. Inte för att det hade varit något fel med det området, men jag äver överlycklig över att vi det är Södra Skördebygden. :D
 
Jag är jättenyfiken på det asfalterade villaområdet man ser i bilderna. Undrar var det kan ligga? Jag har sett en video från en som busade runt i södra skördebygden en gång, och ingenstans i videon fanns det en by med asfalterade vägaren, och den som gjorde videon sprang ändå runt typ överallt. Jag misstänker att villaområdet ligger på ön allra längst i söder, för jag tror inte att man kan komma dit utan häst. Den som gjorde videon sprang runt utan häst, nämligen, och då är det svårt att korsa vatten, särskilt om vattnet är djupt.
 
Vad jag hoppas på nu när Södra Skördebygden öppnar:
 
- att vi får fler nya och roliga tävlingar
- att vi får reda på vad som hänt med Borgmästare Evelyn (hon som försvann när hon skulle åka och titta på en av GEDs gruvor) och att vi får rädda henne
- att vi får reda på varför grindarna stängdes över huvud taget
- att vi får reda på mer om Bedrövade Dews och att deras gård och hemstall på De Glöma Hedarna öppnar så att vi äntligen får träffa dem
- att vi får nya huvuduppdrag med Ödesryttarna och att vi får reda på mer om Anne och Concorde.
- att vi i samma veva kan få komma in i Devil's Gap-passagen och se vad för "skrämmande" saker som finns där
- att vi får träffa många och intressanta, nya NPC:er.
- att vi får ett nytt hemstall inne i Södra Skördebygden.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0