Lifetime!!

Äntligen har jag lyckats bli lifetime. :D Efter mycket om och men fick jag äntligen råd med det.

När jag loggade in direkt efter betalningen så hade jag hela inkorgen full med gratisgåvor, och av någon anledning så hade jag dubletter av allt. Det var 17 unika plagg allt som allt, så totalt hade jag 34 brev innehållande gratisgåvor. Dubletterna åkte rakt ner i papperskorgen, men jag undrar egentligen varför jag fick 2 av allt. :P

Egentligen hade jag tänkt att vänta tills det är ett sådant där erbjudande med "köp lifetime, få 4000 SC", men eftersom Morganhästen kommer imorgon så tänkte jag att det var lika bra att göra det nu. Det verkar dock vara dubbelhelg fortfarande, eller nåt. Jag hade lite över 500 SC innan jag köpte LT, och nu har jag 2900, så jag fick 2400 SC istället för de 1200 som jag trodde att jag skulle få. Inte för att man tackar nej till extra SC när det inte är dubbelhelg, men lite märkligt är det. :P

Det är dock sjukt skönt att slippa betala för SR varje månad från och med nu. Nu behöver jag inte längre planera in betalningarna så att de alltid infaller på en dubbelhelg. X)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0