Ur vägen, fåglar!

 
Jag gillar verkligen dessa detaljer med fåglarna som flyger iväg när man kommer farande i loppet. Mer fåglar åt folket!
 
Jag hoppas faktiskt att det kommer mer fåglar till spelet, och kanske andra djur också. Jag vill se korpar i Firgrove, och kanske t.o.m en örn eller två uppe i luften, och hackspettar i Hollow Woods som börjar hacka om man kommer nära, och så klart duvor i städerna och lite änder och svanar i Silversongfloden. Det skulle göra spelet ännu mer levande.
 
Har ni förresten sett att man sitter av på rätt sida av hästen nu? :D
 
 
Förut så satt man ju alltid av på höger sida om inte hästen stod mot en vägg så karaktären tvingades att sitta av på vänster. Jag störde mig så sjukt mycket på det! DX Uppvuxen i en hästfamilj som man är så blev jag ipräntad från barnsben att upp- och avsittning alltid görs på vänster sida. Det kändes så sjukt fel att se karaktären alltid hoppa av på höger. Jag bryr mig inte om att uppsittningen kan göras från båda sidor av hästen i spelet, för det bör man ändå lära sig att göra IRL, men just avsittningen ska ske på vänster sida. Nu är jag glad. ^x^
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0