Nya urhästar!!!

Ni har väl inte missat bilderna som cirkulerat runt på instagram igår? Här nere är de sammanfogade alla. Det är en av de bilder som cirkulerade runt på instagram igår, så stort cred till den som lyckades hitta alla för att göra den här bilden.

Vi ska få nya urhästar ändå! Ingen som ser ut exakt som Thompsons häst, visserligen, men men x)


Som ni ser är de av shiretyp den här gången, istället för islandstyp som sist. Det skulle nye förvåna mig alls om SSE släppte en ny grupp urhästar varje år av olika kroppsmodeller.

Jag tycker att manstilen ser ganska konstig ut, dock

Den är ialla fall väldigt annorlunda, och jag kan inte bestämma mig för om jag tycker om den eller inte, haha. Tur att hästfrisörerna finns, iaf. 😛


Färgmässigt är jag dock helt såld på den svarta med blå man, svans och hovskäggg. Åtminstone den ska flytta hem till mig idag. Om det är samma pris på dessa som på den förra omgången urhästar (399 SC/häst) så har jag råd med alla tre, men om dessa är dyrare så får jag nöja mig med den svarta, och eventuellt den grönaktiga.


Det ska bli spännande att se hur dessa ser ut i städerna. Den vita borde rimligtvis bli helvit, den i mitten gissar jag är en palomino eller liknande, och jag hoppas verkligen att den svarta får vit man, svans och hovskägg i städerna. Det hade varit så snyggt! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0