Något awkward...

Igår när jag var ifärd med att levla så kom det fram en person som försökte heja. Eftersom jag var mitt uppe levlandet så hade jag inte direkt tid eller lust att svara, men personen tolkade seriöst min tysnad med att jag inte ville prata pga hens kön.
 
Ja, det var exakt därför jag inte svarade. Jag, precis som alla andra, har en radar inbyggd som talar om vilket kön andra spelare har bakom skärmen och jag pratar bara med folk av ett specifikt kön. -_- [/sarkasm]
 
Allvarligt, hur i hela helsefyr kunde den här personen anta att det var därför jag inte svarade? 1) Jag hade aldrig pratat med den här personen förut. Jag har ingen aning om vem det var eller vilket kön hen hade. 2) Man kan OMÖJLIGT veta vilket kön någon annan spelare har om hen inte talar om det först. Det är därför bara dumt att anta att en annan spelare är av ett visst kön, och man bör heller inte anta att alla andra vet vilket kön man själv har.
 
Hela situationen var egentligen ganska komisk, och den här spelaren framkom egentligen bara som en smula arrogant och självupptagen (kanske inte rätt uttryck egentligen men får duga i brist på annat) som direkt antog att jag visste vilket kön hen hade och att det var därför jag inte svarade. Det var verkligen det första som dök upp i hens huvud. Möjligtheten att jag inte såg att hen skrivit eller att jag var för upptaget med att svara fanns tydligen inte på tapeten. X)
 
Jag fick mig ett gott skratt i alla fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0