Kul med Prime Heroes

Ikväll hade vi ett jätteroligt event med bästa hjältarna. Vi delades in i grupper med 3 PH och 1 AK i varje, och varje grupp skulle sedan springa mellan olika stationer och svara på frågor. Min grupp svarade rätt på alla frågor (tror jag haha) och kom på delad förstaplats med 2 andra grupper. :D


Tävlingen gick inte på tid och man behövde inte stressa mellan stationerna, men min grupp sprang i fullt ös från start och klarade oss igenom rundan låååååångt före alla andra, haha. Jag tror vi stod i mål och väntade i minst 10-15 min innan nästa grupp kom, sen tog det ytterligare ca 10 min innan alla grupper var samlade. 

Det tog lite längre tid än förväntat och vi drog över lite på tiden, men det är ju ganska svårt att få allt att klaffa tidsmäsdigt med totalt 25 deltagare från 2 klubbar. Stackars Tilda Silverbell hade dessutom lite problem med censuren, men över lag så tycker jag att det var ett lyckat event och alla verkade ha det jättekul! Jag vet att jag hade det. Kan definitivt säga att AK gärna har event med PH fler gånger. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0