Hur kan jag ha missat detta?!?!?!

Från höger till vänster: Lisa, Linda, Alex, Anne
 
 
Jag har spelat i snart 3 år och först NU såg jag att modellerna på de fyra plancherna i Fashion Barns skyltfönster är våra kära Ödesryttare!

Anne har jag väl lagt märke till tidigare, men hon har ju trots allt varit modell (referens till Star Shine), men jag har inte lagt märke till tidigare att Alex, Lisa och Linda också är modeller här.

Någon mer som har missat det här?
Cecilia Gladefield
2017-02-14 @ 16:49:41
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Jag hade oxå missat detta. Märkte det först i fjol och jag har spelat sedan 2012 xD haha Så I feel ya haha ;P Skulle

Svar: Skönt att det inte bara är jag haha
Savannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0