Skam den som ger sig!

I förrgår så lyckades jag efter 100 år och 10000 bedrövelser äntligen låsa upp arkeologin i Dinodalen på mitt Air Star-konto, tack vare de extra gratis SR-dagarna vi fick förra veckan, och igår låste jag även upp arkeologin i Epona.
 
Arkeologin i Dino bryr jag mig inte så mycket om så det slutade jag med, men grävandet i Epona gav jag mig in i med liv och lust nu ikväll. Jag gav mig attan på att hitta alla kläder från Jones, och eftersom jag redan visste var typ alla stenar finns, så var det en lätt sak att springa runt i en timme eller två från område till område och gräva oavbrutet.  Jag tror att det tog mig en 5-6 rundor totalt innan jag hade allt som Chiron ville ha. ^^
 
 
AdrianaJones
Adriana Dragonbard med alla delar av Hawaii Jones' arkeologikläder
 
Speaking of, jag har fortfarande inte fått tummen ur och gjort en egen karta över stenarna. Ska se om jag inte kan göra det imorgon eller iaf i helgen. Någon gång ska jag också göra en video på min grävrunda i Epona. Jag måste bara lära mig exakt var alla stenar i Spegelträsk finns. Jag gräver nästan aldrig där i vanliga fall eftersom jag på mitt huvudkonto bara är ute efter extra intressanta fynd, och det finns inga sådana i Spegelträsk. Iaf så har jag aldrig hittat några där, hur mycket jag än letat. Det känns liksom lönlöst att springa runt i spegelträsk när det inte finns något där som är värt att gräva upp. :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0