Det kommer i november!!

stable
 
Igår kom äntligen en till, efterlängtad smygtitt på det nya hemstallet. Så snyggt det kommer att bli! Bäst av allt: det kommer redan i november! :D
 
Det blir kanske inte så många boxar som många hoppats på, men vi kunna ha minst 12 hästar hemma, och en möjlighet att uppgradera stallet med Star Coins för att få ha upp till 18 hästar hemma totalt. :D Jag hoppas bara att det betyder att det är 1 box/häst, annars blir jag sjukt besviken. Jag är trött på att behöva tränga ihop hästarna.
 
Hästön kommer att tas bort och ersättas med en hage, och det kommer att vara helt gratis att skicka ut sina hästar dit! Mina förhoppningar om hagen är att hästarna kommer att tas om hand även där, så att de inte kommer tillbaka med gul smiley som de gör med nuvarande budgetsemestern. Det hade varit kul om en häst med röd smiley får en grön smiley direkt när den skickas till hagen, men det kanske är för mycket att hoppas på. X) Jag hoppas att SSE åtminstone gjort så att hästarna får grön smiley snabbare - eller i alla fall lika snabbt - i hagen som när man matar dem själv. Ska bli spännande att se hur de tänkt.
 
Jag skulle älska om de passar på att göra om garderoben också, så att man får färgade miniatyrer av kläderna och utrustningen. Det skulle vara så mycket enklare om man direkt ser vilken utrustningsdel som är vilken, och likadant med kläderna.
 
Jag hoppas även på att de gjort så att husdjuren slipper sitta i garderoben, utan får lekhagar som i husdjursbutikerna istället, och att man kan förvara mat i garderoben.
 
Det har sagts också, har jag för mig, att stallet ska kunna göras personligt. Det ska bli spännande att få reda på hur.
 
Jag kan knappt vänta nu på att det nya hemstallet kommer, och det blir någon gång inom 5 veckor! :D Så taggad!
Cecilia Gladefield
2016-10-26 @ 08:28:30
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Är också jättetaggad :DD
Hoppas verkligen på en garderob uppdatering, min är väldigt full,har knappt ingen plats kvar ;.;
På en av bilderna de visade på nya hemstallet så sitter det en liten hund på stallgolvet, jag hoppas att det betyder att husdjuren kommer att få kunna gå fritt ^^

Svar: Jag misstänker att det bara är concept art för att visa hur det kan komma att se ut, men det vore jättekul om husdjuren kunde springa runt :D
Savannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0