Då var det gjort

Nu är jag den nya ägaren till Alpha Kings. Vi ordnade bytet efter vårt klubbmöte igår då majoriteten av alla som skulle in ändå var närvarande.

Jag var ett nervöst och sönderstressar vrak hela dagen igår, kändes det som. O.O Jag var så rädd att något skulle gå fel under bytet så att någon annan skulle roffa åt sig klubbnamnet innan jag hann skapa den. Lyckligvis gick allt bra. ^^

Jag önskar att jag kom ihåg att ta lite fler bilder igår. Jag tog inga alls under själva ägarbytet eller när jag bjöd in folk efteråt. >.< Jag tänkte göra det, men jag var så fokusead på att återskapa klubben så fort som möjligt och bjuda in alla igen, så det blev aldrig av.

Det var lite kul dock att bjuda in 20+ personer samtidigt. Undrar hur många klubbar det egentligen är som vuxit så snabbt på så kort tid. XD Jag var nära att missa några som var närvarande, men de kom med till slut.

Det var lite sorgligt dock att säga hejdå till Sab och det kommer att kännas tomt i klubben utan honom. Å andra sidan valde han att vara kvar i vår chattgrupp på facebook så helt borta är han så klart inte. XD

Det känns dock extremt konstigt att vara ägare för AK nu. o: Det kommer nog att ta ett tag innan jag vänjer mig, men det ska nog gå bra det här. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0