Jorvik City-hype!!

 
Uppdateringen är äntligen igång, och nyhetsvideon postades för ca 10 min sedan på SSOs YT när jag skriver detta.
 
Man måste tydligen vara i minst lvl 9 och ha utfört uppdragen i gallerian för att få tillgång till JC. Vi får även tre olika områden i Jorvik CIty att utforska: Aideens plaza, Governor's Fall (Guvernörens fall?) som är stans shoppingcenter och Pir 13, där Dark Core verkar hålla till. O: Skönt dock att vi får 3 extra bussar till JC tills vidare.

Det verkar även som om vi kommer att få fler updrag med Madison och mysteriet med welshponnyerna! :D Man måste bara ha utfört alla uppdrag på Sydhoven och pratat med en kvinna på Aideen's Plaza innan man får tillgång till de uppdragen.
 
Och undrar vad det är för högkvarter det snackas om i Governo'rs fall? o: Och vad är det för djur man kan köpa i Fort Pinta denna vecka? O: Hur som helst så ska det bli riktigt spännande att få utforska JC och alla områden, samt att få ta del av alla nya uppdrag. Jag hoppas bara att de inte öppnar upp spelet för sent. Vi ska släppa in en ny medlem i AK idag, så jag hoppas att spelet öppnar tills dess.
 
Vi kommer med all säkerhet att få helt nya butiker med kläder och utrustning, men jag hoppas verkligen på att vi även får en ny frisersalong också, eller två. Det har inte lagts till helt nya friyser sedan september 2014, typ, så det är verkligen på tiden att vi får lite nytt på den fronten!  Det vore dessutom lite konstigt om Jorvik City inte hade minst en frisersalong. Nytt smink skulle också vara kul att ha. 

Jag misstänker att det inte kommer att gå att ta med hästen till JC, så det blir lite nytt att behöva springa omkring där utan häst. Samtidigt så vore det nog lite underligt om hästar tilläts mitt inne i en storstad. XD Förhoppningsvis så är de olika stadsdelarna inte alltför stora, och det kommer antagligen att gå att färdas mellan dem ganska smidigt utan häst.
 
Beroende på när de öppnar servarna så väntar jag kanske med att utforska JC tills imorgon, eller så gör jag det inatt när det förhoppningsvis inte är så mycket folk inne. Vi får se. Det är vid sådana här uppdateringar då man verkligen önskade en funktion som gör att man kan dölja alla andra spelare på något sätt. Det hade nog minskat lagg och krascher ganska betydligt för de flesta spelare om en sådan funktion fanns.
 
Hur som helst så ska det bli jättekul med ett nytt område! Jag hoppas som sagt att de öppnar snart.
 
 
ETA: Vi får en ny frisersalong!! :D I Governor's Falls finns skönhetssalongen Prima Donna! Jag hoppas att de lagt till helt nya frisyrer och nytt smink som inte finns någon annanstans i spelet! Gud vad spännande!

Vi ska tydligen även få nya foderbutiker med nytt godis till hästen. Undrar vad det kan vara? Och på Aideens Plaza ska det också finnas en ny butik med sadelväskor. Det ska bli kul vad det finns för några. Jag hoppas att en del av dem matchar utrustningen som finns i gallerian. Jag skulle villja ha en sadelväska som matchar den lila skymningsutrustningen. :3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0