Uteritt med AK

Ikväll höll jag en liten uteritt med klubben. Det var ett ganska lågt deltagarantal men det var mysigt ändå. Vi startade i Fort Pinta, och så red vi hela vägen upp till bergen i Firgrove för att se på utsikten.

 
 
Det var väldigt fint där uppe i bergen så här i skymningen. Klättringen dit var lång och besvärlig, och vi fick akta oss för vargarna som bor uppe bland bergen, men vi lyckades ta oss till utkiksplatsen utan missöden.
 
 
När vi stod där uppe så började vi diskutera grafiken, och vi höll alla med om att grafiken ser väldigt dålig ut när man blickar ut över landskapet så här på avstånd. Hollow Woods syns nästan inte alls, och hela Valedale och Fort Pinta är borta, trots att man borde kunna se de platserna. Å ena sidan kanske det tar upp ganska mycket prestanda att göra avståndsvyerna detaljerna, men å andra sidan kunde de kanske göra ett bättre jobb än det här. Man ser åtminstone strukturen på marken väldig tydligt. XD
 
 
 
Slutligen så red vi ner igen och avslutade i Firgrove. Jag hade önskat att lite fler velat dyka upp, men med tanke på att skolan precis börjat och semestern är slut för de flesta, så är det kanske inte så konstigt. X) Jag får hoppas på lite fler deltagare till mitt nästa event på Torsdag istället.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0