Titta vad jag hittade

 
Jag var på stan igår på jakt på ett par nya skor, och då passade jag på att kika runt efter SSO-prylar, bara för att se om det fanns.. I Halmstads Bokhandel lyckades jag hitta det här, och jag kunde inte låta bli, jag var bara tvungen att köpa. 🙌 (Suddet suger btw, det är asdåligt att sudda med, men vässaren är bra) Där fanns även ett pennskrin och ett pennfodral med pennor i, men de har jag inget behov av just nu. 
 
Jag lyckades även hitta ett par supersköna walkingskor på stadium, ett par svarta Reebok V DMX Max Walk Ultra. De har tjock, stötdämpande "memoryfoam" i innersulan som formar sig efter foten. De är helt underbara att gå med!
 
Jag smet även in på Indiska för att se om jag kunde hitta en ny tekopp, och hittade en jättefin som är svart på utsidan och blåkrackelerad på insidan. Koppen såldes med en matchande fat, och så köpte jag även en likadan skål. Det fanns även mattalrikar och assietter med samma färg och men de fick vara. XD
 
 
Idag ska jag nog levla Thunderclash. Det regnar idag så det är en riktig datordag. Imorgon får jag se till att börja plugga. Det blir hemmastudier den här terminen eftersom jag ligger efter med några tentor som måste klaras av innan jag kan fortsätta. För er som inte vet så läser jag till sjuksköterska. Samtidigt kämpar jag mot en mindre depression, vilket gör att jag ibland har svårt att hålla jämna steg med de andra i klassen, men det går sakta framåt. Jag ska tenta av termin tre nu i höst, och bara jag klarar en av de två första tentorna så får jag fortsätta med termin 4 till våren. 🙌 Jag ska dock satsa på att klara alla tre jag har efter mig så jag blir av med dem. X)  
 
Till våren går jag ut på 10 veckor praktik det första jag gör, och det ser jag fram emot. 😃 Om jag hade klarat den här terminen förra hösten så hade jag fått praktisera på hjärtavdelningen i våras, så jag hoppas att jag hamnar på den avdelningen nästa år. Det verkar så spännande att jobba där. ^^ Annars spelar det inte så stor roll var jag hamnar. 
 
Ok det blev väldigt mycket irl-snack i det här inlägget haha. XD Menmen, det kan bli så ibland.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0