Tankar om dagens uppdatering

Förra veckan fick vi ju lite kläder så idag gissar jag att vi får utrustning, som vanligt i gallerian...suck -.- Marknaden kommer nog med all säkerhet att flytta på sig till Jarlaheim om jag inte minns helt fel angående flyttschemat. Jag har för mig att det är Jarlaheim -> Fort Pinta -> Silvergladebyn -> Västkobbens fiskeby

Jag hoppas att vi får New Hillcrests championat idag. Jag ser verkligen fram emot att få köra det.

Det hade varit kul med något uppdrag också. Det står ju en ensam welsh och betar på Sydhoven strax utanför stencirkeln. Jag vill veta vad tusan den gör där istället för att springa med hjorden. o: Sen skulle jag vilja ha en fortsättning på uppdragen med Thomas vadhannuhetteiefternamn i Epona. De uppdragen slutade ju på en riktig cliffhanger! O:

Aja, vi får se vad som kommer.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0