Veckans uppdatering

Valedale har fått ett ansiktslyft!
 
Stallet och  barackerna ser så snygga ut i bilden på nyheterna. Vet inte vad jag tycker om de blå fönstrena, dock. De passar inte riktigt in tillsammans med stallets i övrigt ganska dämpade, neutrala färger. Det hade varit snyggare med en mer dämpat blå färg, eller mörkrött.
 
 
 
Jag hoppas bara att hela byn gjorts om, och inte bara stallet. Jag är så spänd på få se hur det ser ut. Det kanske blev så snyggt att jag vill flyta dit. XD Får se. Fast jag trivs dock rätt så bra i New Hillcrest. 
 
 
Nya husdjur
 
Vi kommer att få söta små grisar att sätta i sadelväskan. Vet inte om jag kommer att köpa dem, men det kanske jag gör om jag tycker att priset är värt det. Det är knappt jag använder husdjuren jag redan har så att eh... X)
 
oh, verkar som att hela byn fått sig ett anisktslyft ändå. Så snyggt med stråtak!
 
Det känns dock lite grymt att ha husdjuren i sadelväskan, på ett sätt. Det kan inte vara bekvämt för fem öre, särskilt inte för kutarna. :/ Hade det varit riktiga djur så hade de nog fått rejält ont i ryggen och bakbenen efter ett tag. Det hade varit roligare, på ett sätt, om djuren kunde springa bredvid eller sitta på hästen på bakom sadeln, typ som de gör i Alica Online. Jag skulle också vilja om man kunde ha husdjuren i små inhägnader i hemstallet istället för i garderoben, typ som i djuraffärerna
.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0