Ny frieser! :D

Jag är så glad över nyheten att frieserhästen kommer att uppdateras inom kort! Jag hoppas att den kommer redan nu på onsdag, och att vi som tidigare får en sneak peek på YT på måndag eller tisdag.
 
Jag hoppas på en frieser som rör sig som hingsten i den här videon:
 
 
Alltså, kolla den traven! ♥.♥
 
Sen hoppas jag också på att den nya friesern går att ändra frisyr på. Det stör mig lite att den gamla friesern måste ha lång man. Det är väl inte helt ovanligt att t.ex. knoppa eller rycka manen på frieserhästar irl? :P
 
Det verkar som om vi får frisiska sporthästar också. SSO meddelade ju på Facebook att de gamla frieserhästarna fått sänkt pris, och det verkar sporthästarna också ha fått. Kan inte minnas att jag betalade 690 SC för min Gandalf när jag köpte honom. :P Jag gissar och tror att det blir iaf 2-3 "äkta" frieserhästar i olika, svarta nyanser (hoppas på blåsvart igen!) och 3-4 sporthästar. Ska bli kul att se vilka färger sporthästarna får.
 
Undrar också var de kommer att stå? Det finns ju gott om plats i Epona så de kanske kommer att stå där, några av dem. Vore kul dock om de nya, äkta frieserhästarna hamnade hos Steves också. Om man flyttar om och knör ihop de som redan står i paddocken där Tobbe står så borde de få plats där också. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0