Dagens uppdatering, forts.

Holy smokes haha! XD
 
Ok, det var intressant, och uppdragen skapade egentligen fler frågor än vad de besvarade.
 
Jag fick i alla fall veta att Mrs X och Silencia Tranquila INTE är samma person som jag först trodde. Frågan är nu, vem är hon då? o.o Det skulle inte alls förvåna mig om det visar sig att hon är Evelyn Goldspur, vilket så klart betyder att Silencia och Evelyn inte är samma, som jag också spekulerat om på Instagram. X) Det betyder ju så klart också att Evelyn inte är tillfångatagen! :D
 
OM Eveleyn är Mrs X, varför har hon då inte talat om för sin familj att hon lever och mår bra? Den mest logiska förklaringen kan ju vara att hon absolut inte får riskera att avslöja sin identitet på något sätt och därför inte vågar kontakta dem. Det kan ju så klart vara så att de inte är samma person, men tills motsatsen bevisats så väljer jag att tro att Evelyn är Mrs X.
 
Gruvan i Gamla Hillcrest
 
Vad tusan är det som hänt där inne? o.o Det låter ju helskumt det där med din lila dimman och rösterna som hörs ibland innifrån muren. Varför är drakonium så himla viktigt för GED, och vad kommer att hända med Herman nu när han lyfts in bakom muren? Questions questions questions...
 
När Herman började tala om dimman och det där så började jag tänka på Pandoria. Detta kanske KANSKE innebär att GEDs berättelse och Dark Cores berättelse strålar samman senare i berättelsen. Det skulle inte förvåna mig om drakonium i själva verket har pandoriskt ursprung, typ som den lila stenen som dök upp på Jaspers gård när det dök upp skuggsökare och en pandorisk spricka i bergen i GÅD. Aja, vi får se.
 
Den inre cirkeln
 
 
Detta verkar var ett gäng sköna typer. Jupiter verkar vara ganska stabil person som man verkligen kan lita. Silencia påminner en del om Gibbs från NCIS - hon pratar när hon måste men helst inte XD. Syntax trodde jag först var en till "rappare" när jag såg honom första gången då Epona öppnade. Han påminner liksom lite om Raptor i klädstilen. Kul dock att han är en hackare istället. Synd bara att man inte fick se honom i arbete.
 
Ska bli spännande att få veta fortsättningen på dessa uppdrag. Hoppas bara att det inte dröjer för länge innan vi får spela vidare på denna berättelse.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0