Ny Life Time-gåva!

En gång i månaden kommer alla som är Life Time att få ett mail med en kod, och varje kod kommer att ge en del till ett utrustningsset som man kan se i sin helhet på den här bilden som fanns i mailet:
 
Den svarta shiren ser dock ganska snygg ut i den här utrustningen.
 
 
Förra veckan fick vi den första delen, och det var denna riktigt snygga sadel:
 
 
 
Alla som inte är Life Time behöver dock inte hänga läpp för det. Nästan exakt likadan utrustning finns redan i gallerian, men i en annan färg:
 
 
Om jag minns rätt så hetter LT-utrustningen brun stormsadel, -träns och -schabrak, medan utrustningen i gallerian heter vinröd orkansadel, -träns och -schabrak. Orkanutrustningen har dessutom +3 i snabbhet på alla delar, vilket inte stormutrustningen har. Den enda bonus stormsadeln har är +1 i vighet, och jag misstänker att tränset och schabraket har liknande bonus. X)
 
Personligen tycker jag att den här utrustningen är riktigt snygg, och jag älskar detaljen med vingen på sadelkåpan, men jag skulle föredra att ha den i svart, faktiskt. Jag tycker att vi har fått för lite svart utrustning på sistone.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0