Äntligen!!

Idag fick jag äntligen tag på skorna till friluftskläderna, så nu får gamla Bettan gå i pension i min garderob. XD
 
Keps och handskar: mystiskt skelett
Jacka: litet skelett
Byxor: ovanligt skelett
Skor: spektakulärt skelett
 

Nu har jag alla klädsett man kan få från Dinodalen: vintermästarkläderna, friluftskläderna och elitkläderna. 
 
Vänster: vintermästarkläderna från Jura
Mitten: friluftskläderna från Jura
Höger: Elitkläderna från Harley
 
 
Personligen tycker jag dock att det är snyggast att blanda elitkläderna och friluftkläderna så att man använder friluftbyxorna och -handskarna tillsammans med elithjälmen, -jackan och -stövlarna. Som någon påpekat (vet inte vem) så ser elitbyxorna ihop med elitstövlarna ut som om man har skor på sig och ett par konstiga bruna band nedanför knäna. :P Svarta byxor till stövlarna och jack ser mycket bättre ut.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0