Dag 20


Jag och SSO
 
Tja, vad ska man säga?
 
Jag har spelat i lite över ett år nu. Man kan lugnt säga att jag älskar spelet och jag spelar nästan dagligen. Ibland lite för länge, måste jag erkänna. XD

Jag väntar med spänning på onsdagsuppdateringen varje vecka och jag ser fram emot allt nytt som kommer att läggas till i spelet. Jag hoppas verkligen att det kommer nya huvuduppdrag inom kort.
 
 
Jag irriterar mig på vissa saker i spelet som strider mot verkligheten. Nu talar jag inte om magin, utomjordingarna och andra världar och allt annat påhittat som enbart hör spelet till. Jag menar de små detaljerna där SSEAB totalt struntat i att kolla upp fakta innan de lade till det. T.ex. fiskarna i fiskeuppdragen som placerats i helt fel habitat (sötvattensfiskar i havet och saltvattenfiskar i floder och sjöar) eller när de påstår att Liopleurodon (skelettet i dinodalen) var en dinosaure när den var en vattenlevande reptil. (Dinosaurierna levde endast på land).
 
Jag älskar alla diverse detaljer som man snubblar över ibland. Det finns nästan alltid något helt nytt att upptäcka om man tar sig tid att leta runt och se sig noga omkring.
 
Jag är tacksam för den underbara klubb jag är med i, och jag kommer inte lämna den i första taget.
 
Detta är jag och SSO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0