Flynn Rider

Vi har disneyperiod i klubben just nu, som innebär att vi ska klä ut oss till valfri Disneykaraktär. Tidigare i perioden så var jag Näbbdjuret Perry/Agent P från Phienas och Ferb, men nu så här i slutet så bestämde jag mig hux flux för att byta till Flynn Rider från Trassel
 
 
Bevier fick ställa upp som Maximus.
Jag är riktigt nöjd med den här outfiten, och gick till och med all-in och bytte hårfärg. Jag tycker att jag fick till den riktigt bra. Jag passade även på att gå tillbaka till mitt favoritsmink nu när Halloween är över. De senaste veckorna har jag varit vampyr, men det kändes inte riktigt rätt att fortsätta vara det längre. XD Jag önskar nästan att jag kom på att bli den här karaktären tidigare.
 
Vad tycker ni? Blev det likt?

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140920162147/disney/images/7/70/Eugene1.jpg
 
http://vignette3.wikia.nocookie.net/disney/images/a/a2/Maximus2.png/revision/latest?cb=20131227034510
(bilder från google)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0