Senaste uppdateringen - inte mycket att hurra för

Dagens uppdatering var relativt liten, i min mening. Vi fick 1 rätt så kort uppdrag med Ed Field och lite nya kläder och utrustning i gallerian. Inte mycket att hänga i julgranen, direkt, men man får väl vara glad för det lilla.
 
Vi fick åtminstone äntligen se den sprillans nya SSO-loggan. Den gamla loggan var tydligen svår för SSEAB att jobba med när de ville trycka den på produkter utanför nätet (telefonskal, presentkort, klistermärken, etc etc) på grund av gradienten från rosa till vitt, så jag kan förstå varför de bytte. Personligen tycker jag dock att den gamla loggan är något snyggare, fast jag gillar hästhuvudet i den nya loggan riktigt skarpt.
 
 
Gamla loggan
 
 
 
 
 
Nya loggan
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0