Grill och chill med bästa klubben

Grillkväll
Grillkväll med Haley Wolfhand, Iliana Winterheart, Linnea Rainson, Nadine Fastside och Emelie Graystone
Igår höll jag mitt första event: en lugn och mysig grillkväll på De glömda hedarna. Vi samlades utanför Wolf Hell Inn (värdshuset vid bron mellan Moorland och Skördebygden) och efter att vi röstat om vilken grillplats vi skulle välja (en på stranden eller en uppe på ett litet berg) så red vi iväg. Det blev grillplatsen på berget (nr 14 på kartan). Jag hade laddat med 14 grillset för att hålla elden brinnande. Kanske lite mycket, men jag tänkte att det var bättre att ha för mycket än för lite. Vi hade det riktigt trevligt, tycker jag. Vi pratade om lite ditten och datten och allt mellan himmel och jord. Vid ett tillfälle upptäcke någon (kommer inte ihåg vem) att man kan sitta på samma plats som någon annan, och då var det ett par andra som också skulle sitta där. Självklart var den platsen min. :P Jag skulle ha tagit en bild, för det såg ganska roligt ut, men det blev inte av. >.> Aja, det får bli en annan gång. :) Allt som allt blev kvällen riktigt lyckad. Deltagarantalet blev kanske inte så högt som jag hoppats på, men jag är bara glad att några dök upp över huvud taget. Ett tag var jag rädd att ingen skulle komma alls, men som tur var så var min rädsla obefogad. :) ♥♥♥ Får se när jag har tid att hålla i ett event nästa gång, fast då blir det kanske ett lekevent istället.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0