Dag 11

Min favoritoutfit

          
Savannahs                                                       Adrianas


Dessa utstyrslar är mina favoriter just nu för mina avatarer.

Savannahs
- Vit mysluva från Havets Skatter, Västkobben: 6520 JS // 65 SC // lvl 10 (finns även i Fashion Barn, Silverglade, för 65 SC)
- Vita tumvantar från Jarlens Gömma, Jorvikstallets arena: 5350 JS // 59 JS // lvl 5 // gillad med Jorvikstallet
- Snygg fiskeväst från Södra Jorviks fiskelubbs medlemsbutik, Inguns Klippa: 1700 JS // 31 SC // lvl 4 // Vänligt inställd med Jorviks Fiskeklubb - södra avdelningen.
- Snygga fiskebyxor från Södra Jorviks fiskeklubbs medlemsbutik, Inguns Klippa: 1500 JS // 21 SC // lvl 4 // Vänligt inställd med Jorviks Fiskeklubb - södra avdelningen
- Cupcakeboots från Garys skor, Jarlaheim: 5770 JS // 59 SC // lvl 7
- Slarvig hästsvans, blond från Sallon Belle, Jarlaheim: 129 SC
- Dödskallesminket från Halloweenveckorna: 25 SC
- Vassa solglasögon från Goldspurs butik, nedre Goldspurs gård: 49 SC (är inte alltid jag använder dem, dock)

Denna satte jag ihop inför öppnandet av Den gömda dinosauriens (som inte är en dinosaurie) dal. Jag ville ha en snygg utstyrsel för kallt väder, och letade runt på SSO database tills jag hittat det jag ville ha. (Onlineshopping FTW).

Jag skaffade även denna utrustning till min nordsvensk för att passa kläderna:

Nattryttarträns från Vingårdens utrustningsaffär, Silverglade Hästsportcenter: 4220 JS // 41 SC // lvl 12
Rödsvart sadel från Gyllenbladets stallshopp, stall Gyllenbladet: 7020 JS // 69 SC // lvl 12
Stor nattfilt från Hästarnas värld, Valedale: 7000 JS // 68 SC // lvl 12



Adrianas (bilden ovan föreställer dock Savannah, ska byta inom kort)
- Häxhatten från ett av spökena under Halloweenveckorna
- Fladdermusjacka från specialbutikerna under Halloweenveckorna
- Skeletthandskar från specialbutikerna under Halloweenveckorna
- Häxbyxor från ett av spökena under Halloweenveckorna
- Svarta ridstövlar, startutrustning
- Slarvig hästsvans, Rosa, från Heavy Metal Scissors, Jarlaheim: 25 SC
- Vampyrsminket från Halloweenveckorna, 25 SC

Jag slängde främst ihop kläderna för att passa mitt danska varmblods halloweenutrustning från halloweenbutikerna:
- Spindelträns:
- Spindelfilt:
- Spindelsadel:
- Spindelbenlindor
- Spindeltränsdekorationen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0